04 April 2009

Jeram Mengaji In Slow Shutter


Semalam (3hb April 2009) selepas sembahyang Jumaat, aku telah pergi ke Jeram Mengaji, Selising, Pasir Puteh. Tujuannya adalah satu sesi 'outdoor shooting' bersama-sama dengan Abang Aziz. Aku 'drive' dari Kota Bharu seorang diri dan berhenti sembahyang Jumaat di masjid Melor. Aku sampai di jeram berkenaan dalam pukul 3 petang. Jalan agak becak kerana hujan renyai-renyai. Aku menelefon Abang Aziz memberitahu bahawa di jeram berkenaan hujan mulai turun, jadi sesi pengambaraan terpaksa ditangguhkan. Sebelum aku keluar dari jeram berkenaan aku sempat shoot beberapa keping gambar dengan mengunakan teknik 'slow shutter'. Slow shutter ni kena mengunakan tripod, baru gambar cun. Tetapi malangnya 'shoes' tripod aku hilang, terpaksa aku yang menjadi tripod...hahahahh

2 ulasan:

  1. Huh,tak sangka gambar abe Rizal boleh kiro.lain kali kenolah ajar kawe tips untuk dapat angel yg cantik.

    BalasPadam