16 Julai 2009

Santai PRK Manek Urai Bersama Rizal Tahir

Aku nak berkongsi pengalaman aku sewaktu di PRK Manek Urai. Bermula dari pembuangan undi sehingaa penjumlahan undi. Apa yg boleh aku katakan....TERAMAT PENATTTTTTTT.
Aku yg kepenatan, melintasi Abg Polis Trafik. Terima kasih diucapkan kepada petugas-petugas seperti Abg Polis Trafik kita ni, kerana merekalah jalan-jalan di sekitar Manek Urai tidaklah sesak teruk walaupun ianya tetap ada.
Di dalam pusat penjumlahan undi. Tengah tengok kat screen tu, jumlah undi dari pusat-pusat pengundian. Punyalah khusyukkk......kihkihkihkih
Cakkkk....sepatutnya nak shoot berlatar belakang stage.
Aku di dalam kawasan yg ditetapkan bagi jurugambar. Maaflah, kena censored sikit yg tu, tak boleh nak ejas dah.
Berehat sebentar bersama dengan Pegawai Penyelidik Sosial, Pusat Kajian Strategik (PKS), Cikgu Zainal.
Bersiap sedia dengan peralatan perang aku, tak lain tak bukan....kamera lahhh apa lagi....

1 ulasan:

  1. takpo ja...penat kerana Allah..alhamdulillah menang jugok kito walaupun tipis....

    -ore jauh-

    BalasPadam